BonfitTraining – funkcionális edzés

Home / Aerobic - Jóga - Cross - Pilates - Latin Dance / BonfitTraining – funkcionális edzés

A BonfitTraining komolyan igénybe veszi a keringési rendszert, így előkerül az állóképesség fejlesztése, gyorsaság és hajlékonyság fejlesztése, ezen kívül az erősítés, a mobilizáció, a kondíció és a koordináció fejlesztése, mindezek mellett aktívan szerepet játszik az izom és a test formálásában is! Az edzések többnyire saját testsúlyos gyakorlatokra épülnek változatos eszközhasználattal kombinálva. Pár példa az eszközökre: TRX, Bosu, Fitt ball, Kettlebell, súlyzók, Gumikötelek, szalagok, Rope kötél, Plyobox, stb.…

Nincsen két egyforma edzés.

Az edzések változatosságát a ma legközkedveltebb fitnesz irányzatok adják, melyek a:

▶️ Cross tréning

▶️ Tabata Workout

▶️ Insanity Workout

▶️ Hiit

▶️ Köredzés

▶️ Erősítő, zsírégető, alakformáló tréning

▶️ Boot camp

Mivel nyújt neked többet a BonfitTraining?

  • Kiscsoportos foglalkozás, ahol mindenki megkapja a megfelelő figyelmet, szakmai támogatást.
  • Preventív szemléletű, nem a mennyiségre, hanem a minőségre fókuszál.
  • Csoportos, de azon belül mégis egyénre szabott.

Ezt az edzésformát neked ajánljuk:

✅Ha hatékony fejlődésre, jó állóképességre és komoly erőnlétre vágysz!

✅Ha szereted a változatosságot!

✅Ha fogyni szeretnél!

✅Ha unod az egyhangú edzéseket!

✅Ha szeretnél egy nagyon jó hangulatú csapathoz tartozni!

✅Ha szeretnél kilépni a komfortzónádból!

Az edzésen bárki részt vehet, kortól nemtől, edzettségi állapottól függetlenül.

Az első edzésen való részvétel feltétele az egészségügyi nyilatkozat kitöltése, melyet a recepción találsz.

Oktató: Szendrei Zsuzsa

BONFITTRAINING – funkcionális edzés
hétfőn: 18:30 órakor
szerdán: 18:30 órakor

SZEMÉLYI EDZÉS
hétfőn: 19:30 órakor
szerdán: 19:30 órakor
Max. 2 fő részvételével, előzetes bejelentkezés szükséges

Időtartam: 60 perc

Az órán használhatod 10 órás fitness bérletedet.