Fit Body Training – funkcionális edzés

Home / Cageball - Aerobic - Jóga - Cross - Pilates - Latin Dance / Fit Body Training – funkcionális edzés

A Fit Body Trainig edzéseken a feladatok nagy része saját testsúlyos, kombinálva olyan eszközökkel, mint a gumiszalag vagy a kettlebell. A saját testsúlyos edzés azért hasznos, mert egyszerre lehet több izomcsoportot fejleszteni, ráadásul a mozgáskoordináció természetes.

Az edzések során használunk dinamikus és statikus feladatokat is, akár a kettőt egyszerre is kombináljuk. Így lehetőség van a maximális erő, a gyorserő és az állóképesség fejlesztésére is.

Kortól és nemtől függetlenül jelentkezhettek az edzésre.

Hölgyeknek és férfiaknak is minden izomcsoportot érintő edzést biztosítunk, ugyanakkor figyelve arra, hogy kinek mi a kritikus terület. Hölgyeknél hangsúlyosabb a láb és far izmainak erősítése a törzs és kar izmai mellett. A férfiak esetében a kar, a mell és a törzs izmai nagy hangsúlyt kapnak, természetesen a megfelelő láberősítés mellett.

Személyi edzések tematikája:

Bemelegítés után

  • hasizom erősítés (emellett a hát izmai is erősödnek)
  • mellizom erősítés (emellett a kar izmai is erősödnek)
  • lábizom erősítés: vádli, combhajlító, combfeszítő, combközelítő, combtávolító (emellett a törzs és kar izmai is erősödnek)
  • lábizom erősítés alatt valamennyit regenerálódtak a kar izmai így ilyenkor nagyobb erőkifejtéssel lehet dolgoztatni a karokat és vállizmot
  • hátizom erősítés: széles hátizom, mélyhátizom, rombuszizmok (emellett a kar izmai is erősödnek)

Nyújtás, levezetés, légzőgyakorlat

 

Edző: Árva Mátyás

FIT BODY TRAINING – funkcionális edzés
hétfőn: 18:30 órakor
szerdán: 18:30 órakor

SZEMÉLYI EDZÉS
Max. 2 fő részvételével, előzetes bejelentkezés szükséges

Időtartam: 60 perc

Az órán használhatod 10 órás fitness bérletedet.