A pilates tréning mozdulatai elegánsak, erőteljesek, kontrolláltak.
A mozgássor mentális erőnk növelésével felkészíti a testünket a mindennapi élet kihívásaira, kitolja a teljesítőképességünk határait, új nézőpontokat ad, segít kilépni a komfortzónánkból és új tettekre serkent. Minél többet pilateszezünk, úgy nő a gondolataink és a reakciónk feletti uralmunk.

A módszer megteremtője, Joseph Pilates a táncból, a jógából és a küzdősportokból merített a testet és a szellemet egyaránt kondicionáló mozgásforma megalkotásához. A pilates gyakorlatok hatására testünk rugalmasabb, hajlékonyabb, ellenállóbb, erősebb és formásabb lesz, mindennapi teljesítményünk megnő, lelkünk ráncai kisimulnak. Az óra közbeni koncentráció hozzásegít minket az ellazultsághoz, vagyis a pihenés is elmélyültebbé válik.

Kiknek ajánljuk a pilates óra kipróbálását?

– Azoknak, akik régóta nem mozogtak – a tréninghez nem szükséges előzetes edzettség
– Stresszes munkakörben dolgozóknak – támogatja a testi-lelki harmónia megteremtését
– Szülés után – segít a has és a medencefenék izomtónusának visszanyerésében
– Sportsérülések utáni rehabilitációra – a mozgékonyság visszanyeréséért
– Az idősebb korosztály számára – a gyakorlatok gyengéden formálják a testet
– Dinamikusabb sportokat űzőknek –  kiegészítő, lazító mozgásformaként
– Mindenkinek, aki formásabb alakra, ruganyosabb testre, belső békességre vágyik!

Oktató: Bakos Zsuzsi

PILATES
hétfőn: 18:00 órakor
csütörtökön 19:30 órakor


Időtartam: 60 perc

Az órán használhatod 10 órás fitness bérletedet.