Bakos Zsuzsi – Pilates oktató

Home / Oktatóink / Bakos Zsuzsi – Pilates oktató

Sokakat az tart vissza a testedzés megkezdésétől, hogy attól tartanak, úgy éreznék magukat a gyakorlottabbak között, mint egy elefánt a porcelánboltban. Megnyugtatásul írom, az első pilates órámon – sok év tánc és aerobik után – nekem is gondot okozott néhány gyakorlat helyes kivitelezése, de minden újabb próbálkozással egyre ügyesebbnek éreztem magam. A vendégeim is sokszor mondják az elején, hogy „jaj, mennyi mindenre kell odafigyelni közben”, de ezek a dolgok idővel rögzülnek és szép kis sikerélményekkel ajándékoznak meg minket.

Kiknek ajánlom a pilates óra kipróbálását?

– Azoknak, akik régóta nem mozogtak – a tréninghez nem szükséges előzetes edzettség
– Stresszes munkakörben dolgozóknak – támogatja a testi-lelki harmónia megteremtését
– Szülés után – segít a has és a medencefenék izomtónusának visszanyerésében
– Sportsérülések utáni rehabilitációra – a mozgékonyság visszanyeréséért
– Az idősebb korosztály számára – a gyakorlatok gyengéden formálják a testet
– Dinamikusabb sportokat űzőknek –  kiegészítő, lazító mozgásformaként
– Mindenkinek, aki formásabb alakra, ruganyosabb testre, belső békességre vágyik!

A módszer megteremtője, Joseph Pilates a táncból, a jógából és a küzdősportokból merített a testet és a szellemet egyaránt kondicionáló mozgásforma megalkotásához. A pilates gyakorlatok hatására testünk rugalmasabb, hajlékonyabb, ellenállóbb, erősebb és formásabb lesz, mindennapi teljesítményünk megnő, lelkünk ráncai kisimulnak. Az óra közbeni koncentráció hozzásegít minket az ellazultsághoz, vagyis a pihenés is elmélyültebbé válik.

Vendégvélemények:

 „Kőkemény munkára fogja az izmaimat”

„Olyan mozgásformát kerestem, ami merőben más mozgásélményt kínál a megszokott aerobikhoz vagy a futáshoz képest. Az első óra nagy meglepetés volt számomra, mivel arra készültem, hogy egy laza órára megyek, és majd átvészelem valahogy. Szó sem volt lazításról! Amellett, hogy kőkemény munkára fogja az izmaimat, ellazít és kikapcsol.  Mindig fitten és energetikusan jövök ki az órákról!”  Széll Kata

„Utána mindig szuper a közérzetem”

„Azért szeretem a pilates órákat, mert nem kell ugra-bugrálni, de azért rendesen megizzaszt, utána pedig remek a közérzetem. Erősödtem és lazultam is, mióta a tréningeket látogatom, vitálisabb lettem, javult az állóképességem és a hangulatom.”  Görög Eszter

„Jólesően terhel”

„Évek óta térdproblémával küzdök, ezért hosszú ideig kerestem azt a mozgásformát, amely nem terheli túl a térdeimet. Már az első alkalommal tapasztaltam a módszer stresszoldó hatását is: mivel a gyakorlatok helyes kivitelezése igen komoly figyelmet igényel, képtelenség a napi problémákon rágódni közben.”  Erdélyi Bernadett

 „Feltölt egy nehéz nap után”

„Egy nehéz nap után is fel tud tölteni energiával.  Olyan testedzési forma, melyet – az aerobikkal ellentétben – kifulladás nélkül is végig is tudok csinálni, mégis érzem a pozitív hatásait. Az órák után garantáltan olyan helyeken lesz izomlázam, ahol korábban nem is sejtettem, hogy izmaim vannak. ”  Zakar Eszter

 „Segít a stressz levezetésében”

„Rendszeres résztvevője vagyok az óráknak, és már régóta tapasztalom pozitív hatásait, formálódtam, izmosodtam. Nincs két egyforma foglalkozás, így az unalomtól sem kell tartani, és azért is kedvelem, mert az órák kimondottan családias légkörben telnek.” Rakovits Patrícia

Óra:
Pilates
hétfőn: 18:00 órakor
csütörtökön 19:30 órakor
Időtartam: 60 perc